dinsdag 18 maart 2014

Hartenstraat een aanrader

Film Hartenstraat is een aanrader, maar Hotel Budapest viel zwaar tegen, had er meer van verwacht. Niettemin leuke dag gehad en leuke mensen ontmoet. Bij de Hema toeristen uit Zuid-Afrika die niet weten wat een stamppotje boerenkool is. Eerst proeven dan kopen, maar viel in goede aarde. Leuk taal  zeker in combinatie met een oer Hollands stamppotje waarbij ook nog eens de regen tegen de ruiten slaat. Hoe Hollands wil een toerist het hebben. Morgen weer aan het werk. Er liggen nogal wat onderwerpen te wachten om persberichten van te maken. Wat redactioneel werk en wat vergaderingen. Bespreking over hoe we de ouderen aan het sporten kunnen krijgen en de rol van mijn project fiets- en wandelmaatjes daarin. Verder een interview met de Sociaal makelaars van Welzijn en hun bijzondere werk. Kortom, morgen een schrijfdag. Verder ligt er een manuscript dat nagekeken moet worden omdat het volgende maand moet verschijnen. Later meer over dit bijzondere manuscript. Gelukkig minder mooi weer, verleiding minder groot om de buitenlucht op te zoeken. Tuin heb ik voor een groot gedeelte al gesnoeid, eerst volgende mooie dag de rest.  

2 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Hier best een aardige dag met een zonnetje.
Heb ook al het een en ander weer in de tuin gedaan.
Maarre...je maakt me nieuwschierig naar het manuscript.

Groetjes Ans

Happy Earl Grey zei

Goedemiddag,
Omdat ik uw laatste verhaal las over contacten met anderen, heb ik uw site genoemd in mijn laatste blog.
Het lezen van uw blog is een waargenoegen.
Groetjes